Hvor standard er Boltrics’ standardsoftwareløsning?

Speditører, transportvirksomheder, lagre. I enhver gren af ​​logistikbranchen leder serviceudbydere efter det perfekte softwarematch. Logistikoperationer forsøger massivt at komme af med deres forældede skræddersyede løsning. Eller de opdager, at deres nuværende Excel-filer ikke er tilstrækkelige til at imødekomme de hurtigt skiftende kundekrav. Resultatet? Flere og flere LSP’er (logistikserviceudbydere) slutter sig til feltet og vælger Boltrics’ branchestandardløsning. Men hvor standard er standarden?

Én version. Fleksibelt konfigurerbar.

Boltrics’ filosofi er at tilbyde én softwareversion, der hjælper logistikserviceudbydere over hele verden med at optimere deres processer. Vi kalder denne version branchestandarden. Men hvordan du anvender denne ene version til dine processer, er alt andet end standard. Softwaren kan tilpasses fuldstændigt ved hjælp af frit konfigurerbare arbejdsgange og funktionaliteter, der er tilgængelige i standardversionen. Med andre ord kan standardfunktionaliteterne fleksibelt tilpasses dine specifikke processer.

Drage fordel af de seneste udviklinger inden for logistikbranchen

Den største fordel ved at tilbyde én softwareversion er, at du løbende kan drage fordel af de nyeste funktionaliteter, som måske er blevet initieret af andre logistikserviceudbydere. På den måde arbejder vi sammen som et felt for at opbygge en kraftfuld og fremtidssikret softwareløsning til din drift. Det, der er udviklet til en anden kunde, vil være tilgængeligt for dig efter den næste opdatering.

Et eksempel: Vi har for nylig præsenteret en ny TMS-funktionalitet kaldet “Uregelmæssigheder”. Denne funktionalitet understøtter din kundeservicedepartement ved at registrere uregelmæssigheder i leveringsprocessen, f.eks. ‘ikke hjemme’, ‘beskadiget’ eller hvilket som helst andet etiket, du ønsker at give afvigelsen. Denne funktionalitet er nu standardmæssigt tilgængelig i softwaren. Men hvilke uregelmæssigheder du registrerer, og hvordan de skal interagere med andre handlinger i din TMS-applikation, er helt op til dig. Du kan f.eks. opsætte en mailkommunikation med kunden direkte fra ‘Uregelmæssighedsdokumentet’. Eller du kan automatisk oprette en anden levering. Eller måske vil du udløse en automatisk funktion, der placerer leveringen i din planoversigt og separat fakturerer den ekstra tur. Alt dette kan konfigureres fleksibelt.

Bornerups logistik - søfragt

Fordele ved standard, fleksibilitet som skræddersyet

Så funktionaliteterne er standardmæssigt tilgængelige i 3PL Dynamics. Hvordan du bruger disse funktionaliteter, er op til dig og dine nøglebrugere under implementeringen. Men faktum forbliver, at takket være denne filosofi sikrer Boltrics, at du altid er opdateret med den nyeste software, og eventuelle fejl i forbindelse med en opdatering spores og løses i applikationen. Sammen. Trods alt arbejder alle med den samme version.

“Med 3PL Dynamics i Microsoft Cloud opdaterer vi månedligt og arbejder kontinuerligt med den nyeste version. Derfor kan vi altid drage fordel af de nyeste udviklinger.” – Stan Bormans, lagerchef hos Curfs Logistics

Slut dig til feltet

Vil du lære mere om de standardfunktionaliteter i 3PL Dynamics? Eller vil du se, hvor fleksibel standarden er i virkeligheden? Skriv en mail til info@bornerup.dk og find ud af det!”

Sig ja til holdbare forandringer i et langvarigt samarbejde, hvor vi kan regne med hinanden